گیمر
وبلاگی در مورد بازی های pc و ps3 و xbox و ps2 و psp
درباره وبلاگ


سلام مرسی که به وبلاگ خودت اومدی بله این گیمر متعلق به توست پس لطفا نظر بده تا وبلاگت بهتر بشه....راستی واسه ی دیدن پروفایلم روی عکس بالا کلیک کن و هرچی از بازی اره فرقی نمیکنه هر چی از بازی خواستی در قسمت نظرات بگو تا واست بذارم
نويسندگان
شنبه 9 مهر 1390برچسب:, :: 7:13 :: نويسنده : نیما

EA اعلام كرد كه دموی قابل بازی Need for Speed: The Run در تاریخ 18 اكتبر روی PSN و XBL قرار خواهد گرفت. تاریخ عرضه این بازی در ماه نوامبر است.

 

http://portal.aecorp.in/wp-content/uploads/2011/06/NFS-Run-Feature.jpg

 

به نام خدا



یک فیلم جدید بر اساس Mortal Kombat توسط کارگردان سری اینترنتی سریال Mortal Kombat یعنی Kevin Tancharoen به همراه یک بازی جدید در راه اند.LA Times گزارش داد این فیلم با همکاری دو کمپانی مشترک Warner Bros New Line Cinema و Warner Bros. Interactive Entertainment ساخته میشود.فیلمنامه ی این فیلم توسط Oren Uziel نوشته میشود و انتظار میرود که همراه با عرضه ی بازی در سال 2013 اکران شود.
Toby Emmerich از New Line گفت :
"بازی جدید و سری اینترنتی Mortal Kombat ما را بر این داشت تا یک reboot از سری ای که فعالانه به آن فکر نمیکردیم بسازیم."
New Line قبلا درگیر ساخت دو فیلم از این سری بوده و تصمیم داشته این سری را ریبوت کند اما به دلیل بحث و مجادله بین آنها و تولید کننده ی فیلم یعنی Lawrence Kasanoff این امر عملی نشده بود.


منبع : http://www.vg247.com/2011/09/30/new-...-film-in-2013/
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:اخبار بازی, :: 16:20 :: نويسنده : نیما


آیا واقعا کیج دیگر عنوان بعدی Heavy Rain را نخواهد ساخت ؟ و بر روی پروژه های دیگری فکر می کند ؟.


هنگامی که Quantic Dream، عنوان Heavy Rain را در سال 2010 منتشر کرد، واقعا قابل ستایش بود و عنوانی ارزنده محسوب می شد. و همینطور انتظار اینکه از بازی های دیگر، فروش بیشتری داشته باشد را می رفت. به طور طبیعی، دیوید کیج، خالق Heavy Rain، از عنوان خود راضی بود، اما از ساخت ادامه ی آن خیر، در پایین می توانید ادامه ی صحبت های او را مشاهده کنید.

کیج در مصاحبه های اخیر با Develop-Online، صحبت هایی از اشتیاق خود، در رابطه با ادامه ی ساخت این بازی می کرد. "برای یک ثانیه اجازه بدهید، من در کسب و کار پول نیستم". بعد نوشت: من عنوان Heavy Rain را ساختم به خاطر اینکه درباره ی آن هیجان زده بودم، چرا که چیزی برای گفتن وجود داشت. آره من می توانم Heavy Rain 2 را بسازم، ولی من چیزی دیگری برای گفتن ندارم. این قدرت Quantic Dream را نشان می دهد که می تواند ایده های جدید تری را خلق کند، چیزی که باز مثل عنوان Heavy Rain غوغا کند.

سپس کیج افزود: "من هنوز هم فکر می کنم که باید رو یک عنوان مهم تر کار کنم. که ممکن است صدای ساده لوحانه ای را در این صنعت بدهد. اما من هنوز اینجا سازنده هستم. من فقط یک شرکت دارم به دلیل اینکه به آن برای ساختار ایده هایم نیاز دارم". پس Heavy Rain ـنی وجود نخواهد داشت ؟

ما Heavy Rain را دوست داریم، اما عنوان های دیگری هم وجود دارد که روی آن فکر کنیم، و ما خوشحال می شویم کیج پروژه های مختلفی دیگری را نیز بر عهده بگیرد. اما در صورتی که کیج احساسات خود را به صورت دروغ بیان نکرده باشد چه خواهد شد. شما چطور فکر می کنید ؟ آیا عاقبت Heavy Rain هم مثل این می ماند ؟ و پشت پرده چیزی های دیگری هم وجود دارد.


منبع خبر: http://www.destructoid.com/cage-won-...Destructoid%29

منبع اصلی: http://www.gameinformer.com/b/news/a...vy-rain-2.aspx

__________________

پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : نیما

در ابتدای این نسل، Microsoft سعی كرد تا بازی های بیشتری برای كنسول Xbox 360 نسبت به Xbox قبلی عرضه كند. بازی هایی انحصاری و بزرگ مثل Halo. آن ها برای این كار سراغ یكی از برترین ها در زمینه گرافیك و بخش چندنفره رفتند كه قبلاً در كارنامه خود سری موفق Unreal Tournament را داشتند. نتیجه Gears of War شد كه پس از دو نسخه، می توان آن را در كنار Halo محبوب ترین بازی انحصاری این كنسول نامید. پس از وقایع نسخه دوم، حال به آخرین بخش از این سه گانه رسیده تا پایانی بر داستانی كه در سال 2006 آغاز كرده بود، دهد.

 

بقیه در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...
هنگامی که طرفداران PlayStation نسخه ی PSVita بازی Street Fighter X Tekken را امتحان میکردند به چهره ی آشنا بازی InFamous یعنی Cole McGrath برخوردند.




شما میتوانید در منبع تریلر مبارزه او را ببینید.

منبع:http://www.shoptonews.net/2011/09/19...in-vita-video/

 

 

Rocksteady ویدیوی جدیدی را از Batman Arkham City منتشر کرده و طی آن اصلی ترین تبه کار بازی، Joker را نمايش می دهد. در لحظاتی از ویدیو، Harley Quinn نیز نشان داده می شود.

مشاهده و دانلود
http://www.eurogamer.net/videos/fres...ootage?size=hd
 

http://www.gaming411.net/wp-content/uploads/2010/09/batman-arkham-city-20100901084938207_640w.jpg

پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 7:44 :: نويسنده : نیما

نقد و بررسی های بازی Gears of War 3 در اختیار رسانه های صنعت گیم قرار گرفت و این عنوان توانست امتیازهای فوق العاده ای را از آن خود کند. از این رو سایت VG247 مصاحبه ای با آقای کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح ارشد این بازی انجام داده و در آن درباره نسخه سوم و آینده این سری از بازی ها صحبت شده است. نظر شما را به این مصاحبه جلب می کنیم.

VG247: از امتیازهایی که بازی دریافت کرده، خوشحال هستید؟

بلسزینسکی: احساس بسیار عالی ای دارم، اما از دست برخی از آن ها ناراحت هستم.

VG247: کدام امتیاز شما را ناراحت کرده؟

بلسزینسکی: به طور مثال امتیاز سایت Eurogamer به بازی ما.

VG247: آن ها گفته اند مشکل بازی چیست؟ ما هنوز نقد آن ها را نخواندیم.

 

بقیه در ادامه ی مطلب:



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 7:42 :: نويسنده : نیما

اولین اطلاعات از بازی Dead Space 3 به طور غیر رسمی منتشر شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سفینه آیزک (Isaac) در این بازی در یک سیاره یخ زده به نام Tau Volantis سقوط می کند. آیزک بر این باور است که تنها بازمانده این حادثه است، اما با پیشرفت در بازی با بازمانده های دیگر این سفینه برخورد می کند و متوجه می شود که شخصیت الی (Ellie)  به طرف تأسیساتی که در این سیاره وجود دارد، رفته است. در ادامه بازی آیزک با شخصیت دیگری به نام جنیفر (Jennifer) روبرو می شود. این سه شخصیت نقش مهمی را در این نسخه ایفا می کنند. هنوز این اطلاعات به طور رسمی تأیید نشده، اما به نظر می رسد که EA نقشه های زیادی برای این بازی در سر دارد.

 

با توجه به دیسک های جدید ایکس باکس 360 یعنی XGD3 فعلا باید حسرت Gears of War 3 را بخوریم. هر چند کسانی که کنسول شان Jtag شده است خیلی راحت خواهند توانست این بازی را اجرا کنند. در واقع کنسول های Jtag شده اجازه ی ریپ کردن این دیسک ها را می دهند. تنها کافی است دیسک اصلی را گذاشته و بازی را نصب کنیم. حتا این نصب می تواند بر روی یک فلش انجام شود. بعد از نصب می توان محتوای نصب شده را با استفاده از برنامه ای همچون Xtaf v44 استخراج و با برنامه ی God2iso از آن ISO ساخت و بازی را اجرا کرد.
اما کسانی که کنسول هایشان فلش شده (فرم ور LT دارند) قادر نخواهند بود نسخه ی کپی این بازی را اجرا کنند. البته مشکلی هم در اجرای نسخه اصلی نخواهند داشت. در حال حاضر تنها باید منتظر نسخه ی LT+2 باشیم که طبق گفته ها امکان اجرا و ریپ کردن دیسک های XGD3 را محیا می کند.
خلاصه ی امر این که دو حالت بیش تر وجود ندارد. یا باید صبر کنید تا C4eva فرم ور LT+2 را بدهد بیرون یا این که بروید و نسخه ی اصلی Gears of War 3 را بخرید. انتخاب با خودتان است!


چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 11:1 :: نويسنده : نیما

با توجه به فروش خوب فیلم های سری رزیدنت هیچ جای تعجبی نیست که Capcomاعلام کند که فیلمی از روی Devil May Cry جدید در حال ساخت است. ساخت این فیلم به سازنده فیلم های Kane & Lynch و هیتمن 2 واگذار شده است.




ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->